Napisał: greenpost
W ramach wcześniej podpisanych umów obejmujących dystrybucję i archiwizację faktur GreenPost udostępnił spółkom Inelo Polska i OCRK Polska kolejne usługi w zakresie dystrybucji i archiwizacji dokumentów. Nowe usługi dotyczą dokumentów rozliczeniowych, w tym wezwań do zapłaty i są realizowane poprzez ich automatyczny transfer na platformę GreenMail24 z poziomu modułu „Ewidencja Środków Pieniężnych” systemu ERP enova365.
Proces automatyzacji został zapewniony dzięki funkcjonalności opracowanemu przez MAR-KOM STAR A.M. KLUS Sp.j. dodatkowi do systemu enova365 „Markom.GreenMail24”, który umożliwia wysyłkę nie tylko wezwań i ponagleń do zapłaty, ale również innych dokumentów, takich jak potwierdzenia sald, kompensaty oraz noty odsetkowe.
Prezentacja modułu integracyjnego „Markom.GreenMail24”, dostępna jest pod linkiem - Prezentacja
Wróć do listy artykułów