Firmy GreenPost i A2 Customer Care zdecydowały się na współpracę na rynku „Utilities”


Napisał: greenpost

Firmy GreenPost Sp. z o.o. i A2 Customer Care sp. z o.o. podjęły decyzję o współpracy w zakresie oferowania i wdrażania e-usług GreenPost. W ramach współpracy A2CC opracuje nowy moduł integracyjny umożliwiający udostępnienie e-usług GreenPost, w tym usługi e-fakturowania z poziomu systemów SAP for Utilities i SAP Hybris Biling poprzez ich integrację z platformą GreenMail24.

 

W ramach integracji zostanie wdrożony ustrukturyzowany format e-faktury w standardzie UBL 2.1 zgodnym z opublikowaną normą europejskiej e-faktury i krótką listą standardów  wymaganą prawnie od listopada 2020 roku dla dokumentów elektronicznych związanych z realizacją zamówień publicznych w Polsce. Kompleksowe usługi GreenPost w zakresie dystrybucji i archiwizacji dokumentów, przynoszące konkretne oszczędności przedsiębiorstwom i ich Klientom, będą oferowane firmom posiadającym lub które planują wdrożyć  systemy  SAP for Utilities oraz SAP Hybris Biling.

 

Spółka A2 Customer Care jest częścią Grupy Kapitałowej Atende S.A., jednej z wiodących polskich firm informatycznych, notowanej na GPW od 2012 r. i mającej 25 lat doświadczenia w realizacji zaawansowanych technologicznie projektów IT. Atende specjalizuje się w dostarczaniu usług z zakresu infrastruktury informatycznej, integracji sieciowej, outsourcingu IT, cloud computingu i cyberbezpieczeństwa. Jako Grupa Kapitałowa, Atende kieruje dedykowaną ofertę m.in. do telekomunikacji, jednostek administracji publicznej, sektora medycznego, branży energetycznej i rynku multimedialnego.

 


Wróć do listy artykułów
Kalkulator
Korzystając z zasobów portalu, zgadzasz się na przechowywanie plików cookies przez Twoją przeglądarkę